2013. augusztus 26., hétfő

1.rész


Épp Dallas-ban voltunk fellépni,mint mindig nagyon magabiztos 
voltam és  előző este gyakoroltam kimerülésig,hogy kiváló legyek.

Aztán pörgött a dob és minden elkezdődött.A gyönyörű fények,az őrjöngő tömeg és hát a friss popcorn illata.Már mindenki fellépett a porondra,csak én nem.Én mindig a végén jövök be,olyan "fő attrakció" szerű vagyok.Soha nem szerettem,de már az évek során meg szoktam.5 éves korom óta csinálom ezt és meg kell,hogy jegyezzem:UTÁLOM.Kis korom óta az álmom,hogy híres tornász legyek,olimpikon.Csak egy probléma van,egész életemen itt fogok a cirkuszban rohadni.
Eljött az idő,én következtem,határozott léptekkel jöttem elő a függöny mögül és már kezdtem is a lenyűgözőbbnél lenyűgözőbb gyakorlatokat.Most is nagyon élveztem az egészet,imádok a figyelem középpontjában lenni.
Mikor a fellépésnek vége lett,odajött hozzám egy elég nagyképűnek tűnő,gazdag korombeli srác.Nem értettem mit keres itt egy ilyen fiú,ide általában csak a fellépők jöhetnek.
-Jó voltál kislány-jött hozzám közelebb és elmosolyodott.
-Engem te csak ne hívj kislánynak!És mit keresel itt?Akarod,hogy szóljak a szüleimnek?-kiabáltam neki,de ő magasról letojta az egészet.
-Na figyelj,nincs kedvem veszekedni,apám küldött,hogy elvigyelek Las Vegas-ba.-mondta flegmán,majd még jobban közeledett felém és már olyan közel volt,hogy éreztem a szívének minden egyes dobbanását.Gyönyörű barna szemével pedig az én szemembe nézett.Las Vegas,még soha nem jártam ott,de mindig is el akartam menni.
-M-minek?-kérdeztem remegő hangon.
-Egy kis szabású pókerrendezvényünkön kéne szerepelned.Híressé válhatsz,mi meg az apámmal meggazdagodhatunk belőled.-mondta majd egy lépéssel hátrébb lépett tőlem.Ez egy felfújt hólyag,mit képzel?Hogy majd az ő kedvükért itt hagyok mindent?Bár a "híres" szó nagyon csábítónak hangzik,de ezek az emberek ismeretlenek számomra.Ki tudja mit csinálnának velem.
-Nem megyek!-nyögtem ki,hosszas idő után és én is hátrálni kezdtem.
-Gondoltam,hogy ezt mondott.-Nézett rám szúrós tekintettel,azokkal a szemekkel ölni tudott volna.Hirtelen csettintett egyet és két fekete ruhás pasi lépett mellé.Rájuk nézett és ők egyből tudták mi a dolguk.Megragadták mindkét karomat,a számat befogták,majd egy kocsihoz vonszoltak.Sötét volt,az előadásnak vége,minden vendég hazament,a családom nem tudom hol lehet.Egyedül maradtam,senki sem menthet meg.
Segítség!Félek!

A hátsó ülésre dobtak.Nem volt esélyem szökni mivel egyik oldalamon az egyik srác,másik oldalamon a másik ült.
-Szuper!-mondtam magamban.
Behuppant az autóba a "lovagom" aki híressé tesz és még egy nagy darab férfi,gondolom az apja.
-Szép munka fiam-mosolyodott el a nagydarab majd rám nézett.



4 megjegyzés:

  1. *-* Nekem nagyon tetszik. Kíváncsi vagyok a folytatásra! xx

    VálaszTörlés
  2. szuper jò ez a blog....nagyon megtetszett...kérlek folytasd..:D <3

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm.:3 holnapra vagy holnaputánra várható új rész!:)

      Brigi, xx

      Törlés